צו גיוס לסיירת מגדלור!
לשנות סדרי עולם בהנגשה זו משימה שמצריכה הרבה מאוד עיניים פקוחות.
יש הרבה מה לעשות בתחום ההנגשה ואנו זקוקים לעיניים שלכם.ן
אנו מזמינים אתכם להצטרף אל הסיירת שלנו, בעזרתה אנו אוספים מידע
על מידת ההנגשה במקומות ציבוריים (היכלי תרבות, מוזיאונים, משרדים ממשלתיים, מסעדות,
פארקים וגנים וכל מקום ציבורי אחר בו ביקרתם), ופועלים לשפר זאת.
איך זה קשור אליכם?
באמצעות הדיווח שלכם, נייצר בנק מקומות ציבוריים
הזקוקים לשיפור ההנגשה, ונפעל לקדם זאת מול כל הגופים הרלוונטיים.
כל מה שעליכם לעשות, זה למלא את הטופס הבא בפירוט רב ככל הניתן ולשלוח אותו אלינו.
לשנות סדרי עולם בהנגשה זו משימה שמצריכה הרבה מאוד עיניים פקוחות. יש הרבה מה לעשות בתחום ההנגשה ואנו זקוקים לעיניים שלכם.ן אנו מזמינים אתכם להצטרף אל הסיירת שלנו, בעזרתה אנו אוספים מידע על מידת ההנגשה במקומות ציבוריים (היכלי תרבות, מוזיאונים, משרדים ממשלתיים, מסעדות, פארקים וגנים וכל מקום ציבורי אחר בו ביקרתם), ופועלים לשפר זאת.
איך זה קשור אליכם?
באמצעות הדיווח שלכם, נייצר בנק מקומות ציבוריים הזקוקים לשיפור ההנגשה, ונפעל לקדם זאת מול כל הגופים הרלוונטיים.
כל מה שעליכם לעשות, זה למלא את הטופס הבא בפירוט רב ככל הניתן ולשלוח אותו אלינו.
עין אחת
נגישות גרועה:
אין הנגשה, אין רצון לסייע ולמצוא פתרונות נגישות, נתקלים בחומה וחוסר שירותיות מהצוות, אין רכז נגישות או אינו פנוי עבורי. אין שום מידע על נגישות באתר האינטרנט.
2 עיניים
נגישות בסיסית:
נגישות מינימלית ו/או התחזוקה ירודה. רכז הנגישות/הצוות אינם קשובים לצרכים שלי.
3 עיניים
נגישות ממוצעת:
ישנה נגישות חלקית. רכז הנגישות/הצוות לא משתפים פעולה או משתפים פעולה בצורה 'יבשה' עם הצרכים שלי.
4 עיניים
נגישות טובה:
ישנה נגישות טובה, נעים לי במקום הזה. יש רצון לעזור ולשפר מצד הצוות ורכז הנגישות למציאת פתרונות.
5 עיניים
נגישות טוב מאוד:
המקום נגיש בצורה מיטבית, המקום שירותי עבורי – ישנו קשר בין הצוות לבין רכז הנגישות ותקשורת נעימה עם צרכן הנגישות.
6 עיניים
נגישות מצוינת:
המקום נגיש באופן מלא עם הטכנולוגיות המתקדמות, הן במרחב הפיזי, החושי (שמיעה, ראיה, פישוט לשוני ועוד), נפשי וקוגניטיבי. כל המידע על הנגישות רשום ומעודכן באתר. השירות ניתן בצורה מכבדת ובזמן סביר ע"י הצוות/רכז הנגישות.